Gratis afhalen in Moorsel
Gratis verzending bij een bestelling vanaf €100
Solden en accessoires kunnen niet teruggestuurd worden

FAQ

Kan ik mijn pakketje retourneren?

Ja!

Klanten kunnen binnen een termijn van 14 kalenderdagen hun producten retourneren. Dit vanaf het moment dat je het pakje in jouw bezit hebt. De kosten voor de retour bedragen € 5,99 en zijn volledig voor rekening van de klant. Deze kost zal afgehouden worden van de terugbetaling die in de vorm van een tegoedbon wordt gegeven. Je kan er ook voor kiezen om je retour fysiek te komen afgeven in Moorsel 9310, Heidebosstraat 16 na afspraak. 

Let op: Solden items of items in promotie kunnen niet geretourneerd worden!

Wil je meer informatie omtrent verzenden en retouren? Klik dan op onderstaande link. 

https://www.odilshop.be/service/shipping-returns/

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden? 

Nadat je een bestelling hebt geplaatst gaan wij aan de slag om je pakketje zo snel, mooi en peachy als mogelijk in te pakken.

Pakketjes worden binnen 4 werkdagen naar de post gebracht. Wij verzenden al onze pakketjes via Bpost.

Bpost heeft doorgaans 1 werkdag nodig om je pakketje te verwerken en af te leveren. Tijdens piekmomenten in het jaar kan dit iets langer duren. 

Kan ik mijn bestelling volgen via een Track&trace code?

Vanaf het moment dat wij je pakketje aan Bpost hebben bezorgd, ontvang je van Bpost een mailtje met daar in je Track&trace code. Op deze manier kan je je pakketje volgen en weet je precies wanneer je het thuis kunt verwachten. 

Moet ik mijn cadeaubon in 1 keer opgebruiken? 

Het bedrag dient in 1 keer volledig gespendeerd te worden. Bijvoorbeeld: je hebt een bon van 50 euro dan moet je ook minstens 50 euro uitgeven. Het verschil wordt niet terug betaald. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »